שואלים אותנו איך בדיוק פותחים חנות באתר – אז עדכנו בשבילכם את המדריך למשתמש

ממשק ניהול חנות

אז איך פותחים חנות באתר הקורא העברי – לאור פניות רבות עדכנו את המדריך לפתיחת חנות.

אנו יודעים שהממשק רחוק מלהיות מושלם אבל אנחנו עובדים על זה.

בכל אופן ברגע שהספרים נמצאים באתר הם שם לנצח וללא עלות! כך שגם אם הממשק לא מיושר לעברית עדיין בצורה מושלמת או לא מתורגם במלואו, זה לא ישפיע על תצוגת הספרים באתר. כל הספרים שאתם מעלים נכנסים למנוע החיפוש הכללי של המשתמשים באתר ונתנים לחיפוש על ידי אלפי המשתמשים שלנו להחלפה, מכירה, השאלה וכו והכל לרווחת הקהילה. היתרון הברור הוא שכעת החברים באתר יוכלו לחפש את הספרים שלכם לפי קטגוריות, טגיות, תמונות, סופר, הוצאה וכו ולפנות אליכם ישירות לגבי כל ספר. אתם כמובן תוכלו לצפות בקטלוג שלהם , ולדעת בכל רגע נתון איזה ספר זמין ואיזה לא.
לכל ספר תוכלו גם ללחוץ על כפתור ספרים דומים ולקבל המלצות לפי ספרים אחרים עם טגיות וקטגוריות דומות. (אנו מקפידים לקטלג כל ספר לפי מירב הטגיות האפשרי לחיפוש קל – אנחנו כבר מכירים את כל התקצירים בעל פה :)
אפשרות שאנחנו רואים כמדליקה היא שניתן להרשם להתראה לספר שאינו זמין כך שתקבלו מייל ברגע שהוא יחזור להיות זמין אצל בעל החנות כלומר גם אם בעל החנות השאיל את הספר לחבר זה לא אבוד – תקבלו מייל כשהספר יחזור (כך זה גם עם ספרי המנויים בספריה), וכמו כן באפשרותכם להציע מחיר לבעל הספר ולכן גם אם בעל הספר פרסם ספר ב 9.99, זה לא אומר שזה המחיר הסופי – תציעו לו מחיר אחר ואולי תגיעו לעמק השווה. בהצלחה מנירית וליאור!

הקורא העברי

הספריה העברית הגדולה ביותר לישראלים בארה"ב וקנדה - השאלה, מכירה, החלפה, השכרה של ספרים בעברית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.