צירים של זמן – ספרה של קרן שטטר על מאבק בתה בסרטן הכבד ומסעה לניו יורק

קרן שטטר

'צירים של זמן' נכתב בזמן אמת ובכל יום מרגע גילוי המחלה הנוראה שקיננה בגופה הקטן של תמרה. הכתיבה אשר שמרה על שפיות דעתי, מתעדת מלחמה עקובה מדם, מסע בעל כורחינו בחיפושים אחר פרח לב הזהב.

הספר שלי הוא על תינוקת בת שנה ושמונה חודשים שביום אחד היא עם סרטן בדרגה 4 שהתגלה מאוחר מדי, על סטטיסטיקות קטנות ותקוות גדולות הרבה יותר, על חיים שנעצרים בבת אחת, כי הם חייבים, הם חייבים להמשיך. על אהבה לילדים, אהבה בין תאומים, אהבת חינם ברשת החברתית, וכזו שמנצחת הכל. הפוסטים בפייסבוק, דרכם עידכנו משפחה וחברים קרובים, אשר מיד עוררו הד רב של מאות ואלפים וירטואליים עוקבים, תורמים, מתפללים ודורשים בשלומה של תמרה, עד לפוסט הניצחון האחרון, משובצים בספר לאורך כל ציר הזמן כפי שהופיעו אז ברשת ונתנו לנו הרבה הרבה כח להמשיך.

אינני מתיימרת לרפא סרטן או לשרטט את הדרך הבטוחה לנצחו, הרי שאין, אין תרופה או נוסחה שכזו, אבל הדרך שעברנו והניסיון, לקיחת האחריות לידיים שלנו והבחירה, הבחירה בחיים, הם אלו שבסופו של דבר שינו את הכל והחזירו את האור לעיניה של תמרה. הנס הזה שקרה לנו חייב לצאת לאור וחייב לבוא על דפוס עד דצמבר, כמתנת חנוכה. אני באמת מאמינה שהספר הזה לא פחות ממציל חיים, ולא רק של ילדים חולים אלא גם את מי מאיתנו אשר הספיקו לשכוח שכל מה שאי פעם רצו, זה את מה שכבר יש להם.

כל שקל שאולי ארוויח על הספר הזה יתרם לעמותה 'חברים לרפואה'. (גם ספריית "הקורא העברי" נתרמת לעזרה ומצטרפת לפרוייקט כתרומה ללא כל עמלה – כל ההכנסות יעברו לקרן שתעביר אותם לעמותה). כל מי שיתמוך בספר הזה זוכה לערך כפול ותודה פי שניים, ולכל מי שיקרא אותו, אני מבטיחה שהסוף הוא טוב!

הקורא העברי

הספריה העברית הגדולה ביותר לישראלים בארה"ב וקנדה - השאלה, מכירה, החלפה, השכרה של ספרים בעברית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.