אז מה הספר שלכם? הספר שלי: משה נוסבאום ממליץ על "עאידה"

עאידה - סמי מיכאל

אז מה הספר שלכם? במסגרת פרויקט מיוחד לחדשות 2 באינטרנט, מספרים על הספרים ששינו את חייהם של המגישים, הכתבים ואנשי החדשות שאתם רואים בדרך כלל על מסך הטלוויזיה. כתב המשטרה של חדשות 2 משה נוסבאום ממליץ לכם בחום על "עאידה":

לפני מספר ימים סיימתי לקרוא את ספרו של סמי מיכאל – 'עאידה' וזה הספר שעליו אני רוצה להמליץ. כאיש של מילים, אני חייב לומר שההתרשמות שלי היא קודם כל מן השפה. סמי מיכאל מפלרטט עם השפה העברית, הוא לא ארכאי, הוא מתאר את תיאוריו בספר בשפה עשירה, שלי כעיתונאי – נשאר רק לקנא.

במקביל הוא לוקח אותנו אל עולם שאנחנו מרבים לשמוע עליו, אבל לאמתו של דבר אנחנו לא יודעים עליו כמעט כלום – לבגדד של עירק שבין שתי המלחמות, תוך כדי עלילה מופלאה, קסומה לטעמי, שהוא פורש בפנינו, שמתרחשת שם, בבגדד. לטעמי, הנאה צרופה.

כתב המשטרה של חדשות 2 ממליץ על ספר שאהב

ניתן להשיג את הספר בספרית הקורא העברי

סקופ –
"עאידה", ספרו של סמי מיכאל, ייצא בעירק ובכורדיסטאן. סוכנות אל ריי, המייצגת את מיכאל בעולם, דיווחה כי הספר עורר עניין רב לאחר שתקציר שלו פורסם בתרגום לכורדית וכי תחל עבודת התרגום על הגרסה המלאה של הספר. עוד נמסר כי לאחר מכן מתוכנן הספר לצאת גם בעיראק. לאחרונה יצא ספרו של מיכאל, "חצוצרה בואדי", בתרגום לסינית, ובעתיד מתוכנן לצאת בסין רומן נוסף שלו, "ויקטוריה".

מיכאל, 83, הוא מהסופרים הבולטים בישראל, חתן פרס ראש הממשלה ובעל מספר תארי דוקטור של כבוד לספרות על יצירתו. בין הספרים הבולטים שכתב: "חצוצרה בוואדי", "מים נושקים למים", "עאידה", ויקטוריה", "יונים בטרפלגר" ועוד. לאחרונה הוציא מיכאל ספר ילדים,

ספריית הקורא העברי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.