הספר שלי: דני קושמרו ממליץ על "יונה ונער"

דני קושמרו

הספר שלי: דני קושמרו ממליץ על "יונה ונער"

Yona Va Naar bookCover.jpgהמגיש דני קושמרו פותח פרויקט מיוחד של חדשות 2 באינטרנט, לרגל שבוע הספר. מדי יום יספרו לכם המגישים, הכתבים ואנשי החדשות שאתם רואים בדרך כלל בטלוויזיה על הספר ששינה להם את החיים

חדשות 2 באינטרנט – דני קושמרו ממליץ

אז מה הספר שלכם? במסגרת פרויקט מיוחד לרגל שבוע הספר, נביא לכם מדי יום את הספרים ששינו את חייהם של המגישים, הכתבים ואנשי החדשות שאתם רואים בדרך כלל על מסך הטלוויזיה. דני קושמרו ממליץ לכם בחום על "יונה ונער".

"אני ממליץ על מישהו שכשאני קורא את ספריו אני מתענג ומתעצבן – מאיר שלו. "יונה ונער" או כל ספר אחר של הסופר הזה, כולל ספרי ילדים, גורם לי כל פעם לחייך ולהתפעם מהשליטה שלו בשפה, מאוצר המילים, מהעובדה שהוא מלהטט ממש, במילים האלו".

"משום כך, אני נהנה וגם מקנא קנאה עזה. ובשל כל הדברים האלה אני אוהב אותו ואת הספר שלו. מאיר שלו".

על הספר "יונה ונער"

ספרו של מאיר שלו – יונה ונער על פי המלצת דני קושמר
קושמרו.
מדובר בפרשה מופלאה של אהבה נרקמת בין שני שובכים של יוני דואר במלחמת השחרור. יאיר מנדלסון, מדריך תיירים, מספר על היונים ועל האוהבים, על עצמו, על אמו, שנתנה לו מתנה מפתיעה – סכום כסף שמאפשר לו לבנות בית חדש ולעזוב את אשתו, ועל הקבלנית שמשפצת את הבית ונעשית אהובתו.

סיפור מרתק על נער ובית, קן וילדה, יונה ותינוק. סיפור על תשוקת נדודים ושיבה הביתה, בני אדם ובעלי כנף. יונה ונער הוא הרומן השישי של מאיר שלו, מחבר עשו, כימים אחדים, רומן רוסי, פונטנלה ובביתו במדבר.

הספר עובד למחזה בידי רועי חן והועלה כהצגה בתיאטרון גשר ב-22 באוקטובר 2011, בבימויו של יבגני אריה. בתפקידים הראשיים משחקים גלעד קלטר (יאיר), הנרי דוד (התינוק), אפרת בן צור (הילדה/ רעיה), אלון פרידמן (הנער / אביכם), יובל ינאי, (ד"ר לאופר).

ספריית הקורא העברי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.