האם האתר מתאים לישראלים שלא גרים בניו יורק? בהחלט. להלן תשובה לשאלה זו

משלוח גלובאלי בכל רחבי ארצות הברית

תגובה למתעניינת שפנתה אלינו היום –
שלום, ראיתי עכשיו לראשונה את האתר שלכם. זה נשמע לי כמו משהו מעולה עבורי, אך לא הבנתי לגמרי איך זה עובד- שולחים את הספרים בדואר? אוספים ידנית?. אני נמצאת בבקליפורניה- זה רלוונטי עבורי או שזה רק בניו יורק? תודה וחג שמח
שלום ערבה
תודה על הפניה
האתר מאוד רלוונטי עבורך כי הוא נוצר לענות בדיוק על הצורך הזה של ישראלים שגרים במקומות שונים בארה"ב וקנדה ומחפשים אפשרות זולה ונוחה להשאיל ספרים או להציע את הספרים שלהם למכירה או השאלה.
מנויים יכולים להזמין ספרים שישלחו ישירות לבתיהם במהירות, בדומה לשירות נטפליקס שהציע סרטים במשלוחעד הבית להחלפה ובמנוי חודשי. כמו כן בדומה לחנויות איביי, ניתן לפתוח חנות באתר ולפרסם את הספרים שלכם – אנחנו גם דואגים ליצור באופן קבוע שיתופי פעולה עם מוציאים לאור שיציעו את הספרים שלהם במחירים מוזלים לחברים באתר. (אז חשוב להרשם לאתר חינם לעדכונים)
בתור הורים לילדים אנחנו יודעים כמה זה קשה להשיג ספרים בארה"ב במחירים סבירים לילדים ולמבוגרים – אין כמעט חנויות שמוכרות ספרים, וספרים חדשים הם מאוד יקרים. אנחנו מחזיקים במאגר שרכשנו של כאלף ספרים שהולך וגדל ודואגים להעלות את הספרים לאתר במרץ רב. את מוזמנת להרשם לעדכוני הספרים באתר (בתחתית כל עמוד) כדי לקבל מייל אחת לשבוע עם הספרים החדשים שהגיעו לספריה (יש לנו עוד מאות ספרים שמחכים להכנס לספריה ואנחנו רוכשים ספרים כל הזמן ומקבלים ספרים בתרומה)
כל שעלייך לעשות הוא להרשם לאתר ולבחור את הספרים בהם את מעוניינת. עלות המשלוח הלוך וחזור מתווספת לעגלה – אנו נשלח אלייך תעודת משלוח שתאפשר לך להחזיר אלינו את הספרים בסיום הקריאה בקלות. כמו כן הפקדון יוחזר אלייך בעת החזרת הספר – אנו נאלצים לגבות פקדון מכיוון שאין לנו דרך אחרת להבטיח את החזרת הספרים לספריה.
נשמח אם תצטרפי לשירות שלנו כי בזכות מנויים כמוך הספרייה תוכל להמשיך ולצמוח.
האתר בפיתוח מתמיד (עדיין בבטא) ולכן במידה ואת נתקלת בבעיות כל שהן אנא הודיעי לנו.
בברכה
ליאור ונירית

הקורא העברי

הספריה העברית הגדולה ביותר לישראלים בארה"ב וקנדה - השאלה, מכירה, החלפה, השכרה של ספרים בעברית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.