כיצד אתר הקורא העברי מגן על זכויות היוצרים של הכותבים במכירת ספרים אלקטרוניים

הגנה מירבית על קבצי ה PDF שלכם

רבים שואלים אותנו על אילו הגנות אנו נותנים לסופרים. נושא זה חשוב לנו בראש המעלה שכן הגנה על הסופרים היא הגנה על כלל שוק הספרים. אתר הקורא העברי מספק את ההגנה החזקה ביותר על קבצי ה PDF שלכם, וזאת כדי לצמצם את האפשרות של שיתוף הקבצים באתרי שיתופי הקבצים למיניהם או העברת הקובץ לגורמים שאינם מורשים.

ההגנה שלנו כוללת:

1. הטבעה דינמית בעת הרכישה של הפרטים האישיים של הרוכש בראש כל דף של הספר האלקטרוני: שם הרוכש, כתובתו ומספר הטלפון שלו.

הצפנה של קבצי PDFכמו כן אנחנו מציינים שהרישיון ניתן למשתמש זה ספציפית ואת תאריך קבלת הרשיון (תאריך הרכישה). גודל ה PDF המקורי נשמר כשהיה.

שום משתמש לא ירצה להפיץ באתרי שיתוף קבצים קובץ שמכיל את פרטיו האישיים בכל דף. כמו כן הוא לא יכול למכור קובץ שכזה לאף אחד.

שימו לב שמשתמשי הפרמיום יכולים גם להגדיר חותמת ייחודית עבור כל ספר PDF.

2. כל קובץ המורד מן האתר מוצפן ומוגן על ידי סיסמא שהינה המייל האישי של הרוכש.

קבצי ה PDF מוגנים בסיסמאהסיסמאות מוקצות על בסיס פרטי המשתמש הספציפי, כך שאם שני קונים שונים רוכשים את אותו קובץ ה PDF , לכל אחד מהם תהיה סיסמא שונה. הגנה באמצעות סיסמא מסייעת במניעת הפצת קבצי ה PDF שלכם באתרי שיתוף קבצים, אתרי אינטרנט אחרים, אתרי FTP, Dropbox, באמצעות דואר אלקטרוני, וכו'

כמו כן משתמשים לא מעוניינים לשתף קבצים שהסיסמא שבהן היא המייל האישי שלהם.

3. קבצי ה PDF מוגנים מפני העתקת תוכן. בעת סימון הטקסט בקובץ לא ניתן להעתיקו החוצה, כך שמשתמשים לא יכולים להעתיק את התוכן לקובץ וורד חיצוני ולהפיצם.

4. קבצי ה PDF מוגנים מפני שינויים ומהוספת הערות כל שהן על ידי כל משתמש שהוא כך שזכויות המקור על התוכן נשארות אצל הסופר, והסופר יכול להיות בטוח שהרוכש מקבל את הטקסט המקורי של הספר.

5. האתר שלנו מספק הגנה אקטיבית שמונעת הורדה ישירה של קבצי PDF, EPUB ו MOBI מהאתר – הקבצים לא ניתנים לגישה ישירה על ידי קישור לקובץ עצמו, והם נמצאים במאגר שאינו ניתן לגישה למשתמשים שלא רכשו את הקבצים.

6. לבעלי החנויות באתר יש את אפשרות להגביל את מספר הפעמים שניתן להוריד את קובץ הספר ולקבוע מה תווך הזמן הכולל לאחר הרכישה שהקובץ ניתן להורדה, לדוגמא קביעה שבסך הכל ניתן להוריד את הקובץ במשך 3 פעמים, וזאת במשך חודש בלבד מיום רכישת הספר. אופציה זו נגישה לכל בעל חנות בזמן הגדרת הקבצים של הספר.

7. הגנה בתשלום נוסף: הגבלת קבצי ה EPUB למכשיר הספציפי של המשתמש עם רשיון מותאם הדורש סיסמה או אקטיבציה אונליין, וכמו כן הטמעת Watermark בקבצי ה EPUB בדומה לתהליך של לקבצי ה PDF לפני השליחה ללקוח.

8. מערכות הסליקה של האתר והקבצים מוגנים בפרוטוקול הצפנה HTTPS, ובקרוב כלל האתר יהיה מוגן תחת הפרוטוקול.

הגנת HTTPSHTTPS ‏(Hypertext Transport Protocol Secure) הוא פרוטוקול תקשורת באינטרנט המגן על שלמות וחשאיות הנתונים של המשתמשים, העוברים בין המחשב של המשתמש לאתר. לדוגמה, כאשר משתמש מזין נתונים בטופס באתר על מנת להירשם לקבלת עדכונים או לרכוש xpr, פרוטוקול HTTPS מגן על הפרטים האישיים של המשתמש הזה, שמועברים מהמשתמש לאתר. משתמשים מצפים לחוויית גלישה מאובטחת בעת הזנה של נתונים באתר אינטרנט.

נתונים הנשלחים באמצעות HTTPS מאובטחים על ידי פרוטוקול Transport Layer Security ‏(TLS), המספק שלוש שכבות הגנה עיקריות:

הצפנה – הצפנה של הנתונים המועברים על מנת להגן עליהם מפני ציתות. המשמעות היא שבזמן שהמשתמש גולש באתר, אף אחד אחר לא יכול "להאזין" לשיחות שלו, לעקוב אחר הפעילויות שלו בין דפים שונים או לגנוב את המידע שלו.

שלמות נתונים – לא ניתן לשנות נתונים או לפגום בהם בזמן ההעברה, בין אם באופן מכוון או אחר, בלי להתגלות.

אימות – מוכיח שהמשתמש מתקשר עם האתר הרצוי. תכונה זו מספקת הגנה מפני מתקפות מתווכות (man-in-the-middle) ומגבירה את אמון המשתמש. אמון זה תורם להיבטים עסקיים אחרים.

כדי להתנסות במערכת, אתם מוזמנים לבצע את הדברים הבאים:
יש לנו באתר ספר אלקטרוני בחינם שכתבה מיכל בת עם בשם כפלים בזמן.
יש ללכת לחנות של מיכל, ובחנות לבחור את הפרק הראשון – הוסיפו אותו לעגלה ו"רכשו אותו".
בדף הרכישה, שימו לב שהשם שלכם והכתובת הם באנגלית – לקוחות האתר נמצאים בארצות הברית וכתובת המשלוח הים גם מן הסתם באנגלית. מערכת הגנת ה PDF תגן על המסמך גם עם השם בעברית, אבל התוכן שמודפס בקובץ ה PDF יראה כ"ג'יבריש".
לאחר הרכישה נווטו בתפריט האתר לדף "החשבון שלי". (נמצא מתחת ל"הרשמה וחשבון")
בדף זה הלקוח רואה את הרכישות שלו. הספר האלקטרוני יופיע להורדה, ובנוסף תצויין ללקוח הסיסמא שעליו להשתמש כדי לפתוח את קובץ ה PDF המוצפן.
אתם מזומנים לשאול אותנו שאלות ולחלוק איתנו את ההתנסות שלכם.

הקורא העברי

הספריה העברית הגדולה ביותר לישראלים בארה"ב וקנדה - השאלה, מכירה, החלפה, השכרה של ספרים בעברית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.