תרומת ספרים לאתר – הספרים יכנסו למאגר ההחלפות בחינם

Used Books Donations

אנחנו מקבלים את הספרים במספר דרכים:

  • תרומת ספרים – ספרים אלו נכנסים למאגר ספרים של ספרים שנתרמו, וכל אחד יכול להחליף איתנו ספרים בחינם על ידי תרומה של 3 ספרים לשם הרחבת מאגר ההחלפות בספריה וזאת ללא תשלום דמי מנוי או עלות חודשית אלא פקדון בלבד.
  • רכישה הספרים שלכם במחיר סמלי על ידי הספריה – לרוב ספרים אלו ירכשו במחיר של בין חצי דולר לדולר לספר, תלוי בטיב הספר, בדרישה שלו ובמצב שלו
    מכיוון שמנוי חודשי לספריה עומד על מחיר כה נמוך של דולרים בודדים, אין לנו תקציב לשלם סכומים גבוהים על ספרים. תראו את זה עדיין כחצי תרומה לאתר. עם זאת נשמח לשלם לכם גם את המשלוח של הספרים אלינו. אם יש לכם ספרים ממש חדשים ונדרשים, דברו איתנו ואולי נוכל לסכם על מחיר גבוה יותר וכמו כן ניתן לקבל סכום כפול כזיכוי באתר, בו תוכלו להשתמש לדוגמא לרכישת מנוי או ספרים שנמכרים על ידינו.
  • רכישה במחיר מלא – ספרים אלו הם ספרים חדשים ומבוקשים שאנחנו קונים במחיר מלא של כ 25 – 30 דולר לספר, תלוי בספר. כדי לסבסד רכישה של ספרים יקרים שכאלו, ספרים אלו נמצאים תחת מנוי הפרימיום למשך תקופה של לפחות שנה, ולאחר מכן יעברו להשכרה הרגילה.
  • כדי להחליף ספרים חינם עם חברים באתר אין צורך במנוי אלא בפתיחת חשבון חינם באתר, והדרך שבה החלפה מתבצעת היא שאתם צריכים להעלות את הספרים שלכם לאתר תחת חנות משלכם וזאת על ידי פתיחת חנות, כך שמשתמשי האתר יוכלו לראות איזה ספרים יש לכם להחלפה
הקורא העברי

הספריה העברית הגדולה ביותר לישראלים בארה"ב וקנדה - השאלה, מכירה, החלפה, השכרה של ספרים בעברית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.