תודה לתורמת על תרומת 3 ספרים נהדרים – הכנו לך הפתעה עם חברות גולד חינם עד סוף השנה!

תרומת ספרים אוקטובר לב

יש אנשים שבאינטרקציה הראשונה איתם ישר מבינים שהם מיוחדים וטובי לב – ותורמת זו היא בדיוק אחת כזאת. הפרגון הרב שקיבלנו מהאישה הנפלאה הזאת על הקמת הספריה, נתן לנו להרגיש שיש אנשים בקהילה הישראלית ששווה לצאת מגדרנו בשבילם ולהקים מיזמים שתורמים ומפתחים את הקהילה שלנו בארה"ב וקנדה, ועוזרים לכולנו להרגיש בבית וקרובים יותר אחד לשניה.

אז תודה לתורמת על המחשבה ועל המאמץ – אנחנו לא רואים את זה כלל כמובן מאליו שטרחת בשביל כולנו ושלחת אלינו ספרים בדואר – ספרים אלו יכנסו למאגר ההחלפות חינם של האתר לרווחת כולם אז התודה היא לא רק אישית מאיתנו, אלא מכל ישראלי בארצות הברית וקנדה שרוצה להרגיש בבית עם ספר טוב שמגיע אליו ישירות הביתה בנוחות מירבית.

הספרים שנתרמו:

  • סודות ששמרתי בבטן – ליהיא לפיד
  • אל תזוזי – מרגרט מצאנטיני
  • החצי השני של הלילה – שפרה קורנפלד

ההפתעה היא כפולה, כי בהזדמנות חגיגית זו אנחנו שמחים לבשר שגם חברות הגולד שודרגה, וכעת בהזמנת שלושה ספרים יחדיו באותו יום, תקבלו תעודת משלוח חינם כדי להחזיר את הספרים אלינו, ובחישוב פשוט – אם מחיר משלוח לספר בודד באתר הוא במחיר אחיד של 3.7 דולר לכיוון, בהזמנה של 3 ספרים באותו היום, תקבלו משלוח הלוך ושוב בעלות של 11.1 דולר בלבד ל 3 ספרים, כלומר המשלוח לכיוון אחד לכל ספר יורד ל 1.85 דולר בלבד – מחיר השווה לכל נפש.

וכמובן אנחנו שמחים לפנק את כולכם בקופון חדש שמוגבל ל 20 נרשמים בלבד שיתן גם לכם הזדמנות להנות ממנוי הגולד, והפעם ב 50 אחוז הנחה חודשית! 

7.5 דולר לחודש בלבד במקום 15 דולר !

קוד הקופון: gld50off

שוב תודה על הספרים!

הקורא העברי

הספריה העברית הגדולה ביותר לישראלים בארה"ב וקנדה - השאלה, מכירה, החלפה, השכרה של ספרים בעברית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.