מבצע חודש חינם מסתיים ב 20 לדצמבר + מספר עדכונים ודיון על החלפות ספרים

מבצע חודש חינם

תודה לכל המצטרפים שנתנו בנו אמון וכעת נהנים מספרים נהדרים בעלות המשלוח בלבד. בהחלט גרמתם לנו להיות עסוקים, וסיבסדנו למנויים רבים את המשלוח לחודש הראשון וכל שהיה עליהם לשלם הוא את דמי הפקדון בלבד שמוחזרים בעת ביטול המנוי, אך ב 20 לחודש נחזור למודל הרגיל של תשלום חודשי מהחודש הראשון, אז אם אתם מתלבטים לגבי מנוי, עכשיו זה הזמן להרשם ולהנות מספרים חינם בעלות המשלוח בלבד, ושוב כאמור בחודש הראשון למצטרפים עד ל 20 לחודש, המשלוחים עלינו!
אתם מזומנים לחזור אלינו עם כל שאלה, ולאלה ששואלים לגבי תוכנית הסילבר והתמחור שלה, זה פשוט מאוד – בתשלום של 9 דולר לחודש, אתם מקבלים 2 ספרים הלוך חזור כולל משלוח, משמע אתם מקבלים ספר הלוך חזור ב 4.5 דולר, כאשר כמו שאתם יודעים רק שליחה של ספר בדואר לכיוון אחד עולה 3.7 דולר! איך אנחנו עושים את זה? אנחנו שולחים 2 ספרים ביחד כדי להוזיל עלויות אבל עדיין המחיר שאתם מקבלים מסובסד. זה יותר זול אפילו מלהחליף ספרים באינטרנט – דבר ראשון, בשביל להחליף ספר באינטרנט אתם צריכים למצוא מישהו שרוצה להחליף ספרים ושיש לו ספר שאתם רוצים – לא פשוט בכלל, כי בטח אין לו קטלוג של 4500 ספרים, כמו כן עליכם לוותר על ספר, דבר נוסף אתם צריכים לשלם 3.7 דולר דמי משלוח + אריזה + ללכת לדואר ולשלוח, ובנוסף מי ששולח לכם ספר צריך גם הוא לשלם על משלוח ולעשות את אותה הפעולה.
האתר תומך גם בהחלפות חינם וכל אחד ממכם יכול לפתוח חנות ולהעלות את כל הספרים שלו ולחכות שמישהו ירצה להחליף איתו – זה אפשרי, אבל לא לכולם יש את הסבלנות לכך.
בקבלת ספר במנוי, כל שעליכם לעשות כדי להזמין ספרים הוא להכנס לאתר, בשני קליקים בוחרים ספר שאתם אוהבים מתוך אלפי ספרים ומכניסים אותו לעגלה עם $0 עלות נוספת. חוזרים על הפעולה עם ספר נוסף, וזהו. הספרים בדרך אליכם.
אין מגבלת זמן. אין קנסות. תחזיקו את הספר כמה זמן שאתם רוצים.
רוצים ספרים חדשים? תחזירו את הספרים לאריזה (אתם יכולים לשמור את הסמניות והמתנה כמובן), תדביקו את תעודת המשלוח המצורפת, שימו בתיבת דואר ותכנסו לאתר כדי לחזור על הפעולה של בחירת ספרים נוספים.
ברגע שנקבל את הספרים, אוטומטית נשלח אליכם את הספרים החדשים שבחרתם, ונסמן בחשבון שלכם שהחזרתם את הספרים הקיימים, כך שכולם ידען שהספרים זמינים בספריה.
אם עדיין לא ראיתם את הסרטון שמסביר איך אנחנו שולחים ספרים, מומלץ לכם לראות, ומביוחד שימו לב לכוכבת אלה!
כמו שתוכלו לראות בסרטון, יש לנו עשרות מתנות לחלק, ובנוסף למחיר המסובסד שלנו, אנחנו גם מוסיפים לכם סימניות מעוצבות עם נוף החוף של ישראל, ומתנה שיכולה להיות דיסק DVD, דיסק מוזיקה וכו
אז יש לכם כעת את כל הסיבות להצטרף והזמן אוזל – עוד שבעה ימים בלבד לסיום המבצע, הכנסו כעת לתוכניות המנויים שלנו ובחרו את התוכנית המתאימה לכם, הזמינו ספרים ותוך מספר ימים תוכלו להנות מהם בשבת רגועה, בטיול, בגינה או סתם לפני השינה :)

הקורא העברי

הספריה העברית הגדולה ביותר לישראלים בארה"ב וקנדה - השאלה, מכירה, החלפה, השכרה של ספרים בעברית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.