אז מה זה אומר להיות ספרייה ללא מתרות רווח הפועלת לעידוד שימור השפה העברית?

אתר הקורא העברי ללא מתרות רווח

ספריית הקורא העברי היא ספרייה ללא מתרות רווח, כאשר ההכנסות הולכות למטרת קניית ספרים חדשים והתפעול השוטף שכולל קטלוג הספרים, אכסונם, טיפול בלקוחות הספרייה, אריזת ושליחת הספרים ללקוחות וכו.

אנו רואים בעבודה זאת עבודה ברוכה, אך מכיוון שאנחנו לא ממומנים על ידי כל גוף חיצוני אנחנו תלויים בדמי המנוי שלכם (כמובן שנשמח גם לתרומות של ספרים או עזרה במימון התפעולי)
כל שאנחנו מבקשים ממכם זה לעזור לנו לשמר את הספרייה על ידי כך שתרשמו ותהנו מהשירותים שאנחנו מספקים לקהילה, תגיבו באתר, תרשמו חוות דעת וכמובן תפרסמו את הספרים שלכם להחלפה או מכירה ובכך תשמרו על הקהילה שלנו חיה ותוססת.

פתיחת חנות באתר אינה כרוכה בתשלום, והחלפת ספרים ביניכם היא בחינם לגמרי – היתרון של פרסום הספרים באתר הוא ברור, שכן ישראלים שירצו להחליף אתכם ספרים יכולים להתרשם מהמאגר שלכם בצורה נוחה ולבצע חיפוש על הקטלוג שלכם. כמו כן, בשונה מהפייסבוק, הפרסום שלכם לא נעלם בתוך שלל הפרסומים וישאר רלוונטי כל עוד החנות שלכם פעילה.

יוצא לנו להתקל בישראלים רבים שחיים פה שנים רבות, שאומרים לנו שהם שכחו מילים בעברית או שאין ביכולתם להשיג ספרים שהם אוהבים, וכמו כן שהם נאבקים לשמר את השפה אצל ילדיהם – וכמו שאנחנו יודעים אין כמו לקרוא סיפור בספר אמיתי ולא דיגיטלי לילדים שלנו לפני השינה – לדפדף בין הדפים ולהסתכל על האיורים מבלי שמסך האייפד יעייף לנו את העיניים או שמויות ירוצו לנו במסך (דבר שכידוע מפריע להרדם ולא מאפשר הכנסת הילד לאווירת שינה). ילדתנו בת ה 4 נהנת לקרוא בכל מקום שבוא היא נמצאת והקמת הספרייה נועדה שעוד ילדים שנולדו פה יוכלו להרגיש ישראלים ויוכלו לדבר ולקרוא עברית בכל ביקור בארץ או כשסבא וסבתא מתקשרים.

אז האתר הזה הוא בשבילכם וההנאה שלנו היא לראות אתכם עושים בו שימוש מהנה. נשמח כמובן לשמוע הערות בונות כדי שנוכל לשפר את השירות שניתן לכם.

הקורא העברי

הספריה העברית הגדולה ביותר לישראלים בארה"ב וקנדה - השאלה, מכירה, החלפה, השכרה של ספרים בעברית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.